FANDOM

Osnove Ikariama

Ikariam je browser igra koja se igra na internet pregledniku. Igrač se tjekom igre susreće sa raznim stvarima od pljackanja I okupiranja do stvaranja kolonija I saveza. U ovom tekstu će te naći neke moje savjete I mehanizme koje ja koristim u igri.

Savjeti

Populacija. Zadovoljstvo I istraživanja

Po meni a I većina če se igrača složiti, najvažnije zgrade su: Gradska vijećnica, Akademija, Barake, Teverna, Sladište I Sklonište. Gradska vijećnica, Akademija I Teverna su kljućne zgrade za brz na- predak. Gradsku vijećnicu I Tevernu treba držati na istom levelu sve dok ne istražite kulturnu razmjenu. Kada istražite kulturnu razmjenu Vaš grad će odprilike biti 10 level. Tada prekinite sa proširivanjem teverne. Zašto? Zato što kad istražite kulturnu razmjenu moći če te graditi muzej. Neka zbir levela muzeja I teverne uvjek bude jednak levelu gradske vijećnice jer će Vam biti tada zadovoljstvo na visokom nivou što znaći više građana po satu I moći će te zaposlit maksimalan broj radnika u rudnicima, vinogradima I pilanama. Akademija je isto veoma važna za napredak. Moj savjet Vam je da akademija bude isti level kao I gradska vijećnica. Kad Vam akademija dosegne level 13 prekinite sa njenim proširivanjem. Zašto? Zato što akademija traži puno resursa poslje 13 levela zato Vam je bolje da proširivate akademije u kolonijama. Kad Vam je grad 13 level treba li bi imati 4 grada. Neka je u glavnom gradu kolonija level 13 a u tri kolonije neka je level 6 to znaći da će te dobivati sa bonisima 216 istraživačkih bodova po satu.

Also on FANDOM

Random Wiki